- Kategorie
-
RICHMOND stół jadalniany NAVARINO 230
Symbol:
7983
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | towar dostępny po potwierdzeniu - proszę o kontakt |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | 0 szt. |
Waga | 144 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 8721009410882 |
Zostaw telefon |
RICHMOND stół jadalniany NAVARINO 230.
Kolekcja Navarino to przykład ponadczasowego designu, który łączy klasyczną elegancję z nutą nowoczesności.
Wykonana z forniru dębowego w głębokim odcieniu Dark Coffee, emanuje luksusem i wyrafinowaniem.
Wyraziste, charakterystyczne kształty dodają kolekcji wyjątkowego stylu, jednocześnie zachowując minimalistyczny urok, który pasuje do różnych typów wnętrz.
Dbałość o każdy detal sprawia, że prezentowany stół będzie nie tylko przyciągał wzrok, ale także podkreśli unikalny charakter każdego wnętrza.
Idealnie sprawdzi się podczas wspólnych rodzinnych posiłków, dodając wyjątkowości każdej chwili i stając się centralnym punktem jadalni.
To mebel, który wzbogaca przestrzeń, łącząc funkcjonalność z niepowtarzalnym stylem.
Dostępna cała kolekcja.
Wymiary: wys. 76 cm / szer. 230 cm / gł. 112 cm
Waga brutto: 72 kg.
Kolekcja Navarino to przykład ponadczasowego designu, który łączy klasyczną elegancję z nutą nowoczesności.
Wykonana z forniru dębowego w głębokim odcieniu Dark Coffee, emanuje luksusem i wyrafinowaniem.
Wyraziste, charakterystyczne kształty dodają kolekcji wyjątkowego stylu, jednocześnie zachowując minimalistyczny urok, który pasuje do różnych typów wnętrz.
Dbałość o każdy detal sprawia, że prezentowany stół będzie nie tylko przyciągał wzrok, ale także podkreśli unikalny charakter każdego wnętrza.
Idealnie sprawdzi się podczas wspólnych rodzinnych posiłków, dodając wyjątkowości każdej chwili i stając się centralnym punktem jadalni.
To mebel, który wzbogaca przestrzeń, łącząc funkcjonalność z niepowtarzalnym stylem.
Dostępna cała kolekcja.
Wymiary: wys. 76 cm / szer. 230 cm / gł. 112 cm
Waga brutto: 72 kg.
Wysokość całkowita:
76 cm
Szerokość:
230 cm
Glebokość:
112 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.