-
Reklamacje
Prawo do reklamacji:
Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji jeśli przedmiot jest niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony. W przypadku reklamacji prosimy wysłać maila na: bok.multibrand24@gmail.com
Rozpatrzymy reklamację w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia.
Treść zgłoszenia reklamacji, skopiuj, uzupełnij i wyślij na maila:
Imię i Nazwisko Klienta.............................
Adres Klienta (e-mail, telefon, login allegro).................................................... ..................................................................................................................
Nazwa towaru:.............................................................................................
Data nabycia........................................... Ilość sztuk.............................o wartości.............................
Data powstania wady................................
Opis wady towaru..................................................................................... .............................................................................................................. ..............................................................................................................
Kiedy i jak powstała wada........................................................................... ................................................................................................................. .................................................................................................................
Podstawa prawna reklamacji:
[ ] Niezgodność towaru z umową // Rękojmia
[ ] Gwarancja jakości Dokument, na podstawie którego zgłoszono reklamację:.....................................
Żądanie klienta..............................